Τετάρτη 12 Μαΐου 2021

Αποφθέγματα για τον εθελοντισμό

 

Αποφθέγματα για τον εθελοντισμό

 

«Οι εθελοντές δεν πληρώνονται, όχι γιατί δεν αξίζουν, αλλά γιατί η αξία τους είναι ανεκτίμητη» - SherryAnderson



«Αν οι ελπίδες μας για να οικοδομήσουμε έναν καλύτερο και ασφαλέστερο κόσμο είναι κάτι παραπάνω από σοφία, θα χρειαστούμε την αφοσίωση των εθελοντών περισσότερο από ποτέ» - KofiAnan



«Οι εθελοντές είναι τα μόνα ανθρώπινα πλάσματα στο πρόσωπο της γης που αντικατοπτρίζουν τη συμπόνια του έθνους, τη μη εγωιστική φροντίδα, την υπομονή και την αγνή αγάπη του ενός στον άλλο» - ErmaBombeck



«Η μη εγωιστική προσπάθεια να φέρουμε χαρά στους άλλους θα αποτελέσει την αρχή για μία ευτυχέστερη ζωή για εμάς τους ίδιους» - HollenKeller



«Οι εθελοντές δεν έχουν απαραίτητα το χρόνο, έχουν όμως την καρδιά» - ElizabetAndrew



«Οι εθελοντές είναι αγάπη εν κινήσει» - Άγνωστος


«Ο ευρύτερος και μάλλον ο πιο ουσιώδης ορισμός του εθελοντισμού: Να κάνεις περισσότερα από όσα πρέπει επειδή το θέλεις, για έναν σκοπό που θεωρείς καλό» - IvanScheier



«Ο εθελοντισμός είναι η απόλυτη άσκηση σε μία δημοκρατία. Ψηφίζεις στις εκλογές μία φορά, αλλά όταν γίνεσαι εθελοντής, ψηφίζεις καθημερινά για την κοινωνία στην οποία θέλεις να ζεις» - Άγνωστος

 


Καθώς μεγαλώνεις θα ανακαλύψεις πως έχεις δυο χέρια:


Ένα για να βοηθάς τον εαυτό σου , το άλλο για να βοηθάς τους άλλους . Audrey Hepburn

 


Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω. Ν. Καζαντζάκης


 

Αγάπα τον άνθρωπο γιατί είσαι εσύ.  Ν. Καζαντζάκης